На сьогоднішньому засіданні виконавчого комітету сільської ради розглянуто чотири питання порядку денного. Провів його Білківський сільський голова Василь Зейкан. Йшлося про надання допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем, визначення обсягу компенсації витрат власника житлового приміщення, пов’язаних з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб, затвердження звіту про виконання сільського бюджету за І квартал цього року, внесення змін до поточного рішення про бюджет. Для підготовки цих проектів рішень доклала зусиль керуюча справами сільради Оксана Комар.
Виконкомом затверджено пропозиції спеціальної комісії щодо надання матеріальної допомоги вісьмом жителям Малого Раківця, Великого Раківця, Білок та Імстичова.
Від власників житлових приміщень нашої громади, які безкоштовно розмістили в себе внутрішньо переміщених осіб, надійшло понад сто заяв. Вони подали необхідну документацію, яку сільрадою було перевірено та опрацьовано. До деяких документів були зауваження. Заявники просять відповідну допомогу із державного бюджету та від міжнародних організацій. На засіданні виконкому було затверджено списки осіб для згаданої допомоги.
У зв’язку з воєнним станом виконкому надано повноваження приймати бюджетні рішення. Було затверджено звіт про виконання бюджету за І квартал цього року. Виконання становить 114 відсотків. Членів виконкому ознайомлено із основними бюджетоутворюючими показниками та субвенціями.
Внесено також зміни до рішення про бюджет. Це зроблено на виконання відповідної постанови Кабміну. Фактично зменшено обсяг освітніх субвенцій із державного бюджету.
Серед доповідачів були юрисконсульт виконавчого комітету сільради Оксана Жупанин та начальник фінвідділу сільради Лариса Горзов.
На завершення обговорили звернення великораківчан з приводу поновлення роботи дитсадків. Як зазначив сільський голова, відкрити дитсадки – це не проблема. Але під час воєнного стану може статися біда, отже, доведеться нести за все відповідальність. З цього приводу прийнято рішення звернутися в Хустську районну військову адміністрацію.