28 та 29 січня 2021 року для персоналу ЦНАП відбулося навчання за Модулем 4. Тренінг розроблений за напрямом покращення якості надання адміністративних послуг населенню Програми «U-LEAD з Європою». Учасниками тренінгу було опановано такі навчальні теми:
Тема №1. Діловий етикет та ефективна комунікація.
-
Діловий етикет і культура комунікації.
-
Технології ефективної комунікації.
-
Міжособистісне спілкування та ефективна взаємодія.
-
Гендерні питання у контексті надання адміністративних послуг.
Тема №2. Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП.
-
Клієнтоорієнтованість. Самоменеджмент у роботі з клієнтами.
-
Механізми виникнення та розвитку конфлікту.
-
Технології розв’язання конфлікту.
Тренер – Сарана Анна