Центральний офіс ЦНАП та віддалені робочі місця в селах: Луково, Імстичово, Великий Раковець, Малий Раковець надали ряд адміністративних послуг мешканцям громади, а також заявникам з інших територіальних громад.
Надано витягів з Державного земельного кадастру – 65. Стягнуто плати до місцевого бюджету – майже 8 тис. грн.
З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – опрацьовано 518 справ. Стягнуто плати до місцевого бюджету – 78147 грн. За надання інформації з Державного реєстру речових прав скеровано до Державного бюджету більше 3 тис. грн.
З питань державної реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – опрацьовано 440 заяв про реєстрацію місця проживання. Стягнуто плати до місцевого бюджету більше 22 тис. грн.
Видано 853 витяги з Реєстру територіальної громади.
Потрібно відзначити, що база РТГ, що містить інформацію про зареєстроване місце проживання осіб, передана у лютому 2021 року з неактуалізованими даними осіб, містила інформацію лише щодо 15355 мешканців громади. На початок 2022 року у громаді значилися зареєстрованими вже близько 16200 осіб, а кількість неактуалізованих даних зменшено до 13,5 тис. осіб. Уже на кінець 2022 року в ході проробленої роботи, з урахуванням знятих з реєстрації осіб, в тому числі у зв’язку зі смертю, у РТГ наявні відомості щодо більше 17200 осіб, а неактуалізовані дані зменшено до 11700 осіб. Робота в цьому напрямку продовжується, а запит на актуалізацію даних в РТГ від громади збільшився, за що особлива подяка всім мешканцям громади за громадянську позицію із цифровізації даних громади.
Слід відзначити, що за плідної співпраці та вдалої інформаційної політики із залучення мешканців громади щодо внесення відомостей про реєстрацію місця проживання і точно взаємодії з усією громадою у Реєстрі територіальної громади у 2022 році актуалізовано дані майже 2 тисяч осіб – мешканців громади.
Надається допомога мешканцям громади щодо самостійного доступу до формування витягів з Реєстру територіальної громади через портал Дія.
Значна робота проводиться у тісній співпраці зі службою технічної підтримки РТГ щодо виправлення помилок, які виникають при роботі з Реєстром територіальної громади. Безпосередньо ЦНАП вносяться дані щодо відсутніх адрес у Реєстрі.
Відновилася робота щодо подання щомісячних звітів до Державного реєстру виборців та Хустського РТЦК та СП, а також статистичних звітів з питань реєстрації місця проживання, що на сьогодні ще займає значну частину роботи працівників ЦНАП.
Розглянуто ряд повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання, що надходять з інших громад та запитів ДМС про актуалізацію даних громадян.
З питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, а також реєстрації громадських формувань розглянуто 248 справ та надано 197 витягів з ЄДР. Стягнуто плати до місцевого бюджету – 31530 грн.
З питань соціального захисту населення – прийнято та передано на обробку до управління соціального захисту населення з віддаленим робочим місцем в місті Іршава та Іршавського відділу обслуговування громадян №3 Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області – 4257 адміністративних послуг. Зокрема, видано 1858 довідок ВПО. У минулому році робота з прийому документів розпочата також працівниками відділу соціального захисту населення. В подальшому планується продовження тісної співпраці з даним структурним підрозділом у складі ЦНАП як робочого органу.
Слід врахувати, що у 2022 році згідно карток реєстрації осіб на внутрішній облік сільської ради стало понад 2 тисячі 800 внутрішньо переміщених осіб, з яких станом на даний час значиться близько 500 осіб.
Значну участь ЦНАП взяв у розбудові відносин з надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам. З метою налагодження невідкладної взаємодії створено вайбер-канал для ВПО, де і на даний час є підписниками більше 300 осіб.
Невідкладним також у 2022 році постало питання підключення до нової програмної системи (реєстру) – Прихисток щодо отримання виплат особами, які прихистили внутрішньо переміщених осіб. Дана робота проведена у контактній роботі з головним спеціалістом-юристом сільської ради. Так, у 2022 році подано близько 170 заяв власників. При цьому, деякі справи є первинними, а значна частина з них подається щомісячно із відповідним занесенням інформації до бази даних.
Комплексна послуга єМалятко. Надано 9 послуг даної категорії.
Скеровано до відділу земельних відносин та екології Білківської сільської ради 218 заяв із земельних питань місцевого значення. Дана робота проводиться у повній взаємодії з даним структурним підрозділом, який також залучено до складу ЦНАП як робочого органу.
По лінії адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є відділ з питань архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю Білківської сільської ради, прийнято 26 заяв.
ЦНАП сформовано та подано 5 інформаційних повідомлень про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок воєнних дій росії.
Слід відзначити, що до інформаційної системи «Вулик» збільшено внесення послуг у порівнянні з 2021 роком втричі.
У підсумку, протягом 2022 року надано більше 13 тисяч адміністративних послуг, без урахування послуг консультативного характеру.
У 2022 році зросла кількість осіб, які бажали поділитися документами шляхом їх шерингу, а також осіб, що здійснювали оплату онлайн через ПЗ «Вулик».
Окрім цього, ЦНАП здійснюється надання відповідей на запити установ, участь у семінарах, тренінгах. Немала частина з обсягу часу займають запити. ЦНАП бере участь також у процедурних заходах, спрямованих на підвищення якості адміністративних послуг шляхом залучення різних форм інвестицій у проектах. Також необхідним є постійне підвищення рівня професійної компетентності, що також в силу об’єктивних причин необхідно впроваджувати в робочий час. Нормативно-правове підвищення рівня знань працівниками ЦНАП також здійснюється в позаробочий період.
Начальник відділу — державний реєстратор відділу з питань забезпечення діяльності Центру надання адмінпослуг сільради Сергій Жидик